Бројевни системи Поштовани ученици, Кликните на линк: http://www.srednjaskolabrus.edu.rs/pdf77356/01brojevni_sistemi77356.pdf Сегмент 2 Овај сегмент радите у паровима. Користећи активне методе учења као што је учење путем открића и хеуристичко учење одн. учење истраживањем обрадите задату тему у облику PowerPoint презентације, снимљени фајл изаберите преко доњег дугмета Choose File и пошаљите. Један пар ученика заједно ради, шаље и касније презентује тему. Теме су следеће: Tema I : Никола Антић и Филип Видојевић a. Abakus, kipu b. Vilhelm Šikard – mašina za računanje c. Blez Paskal – Paskalina d. Gotfrid Vilhelm fon Lajbnic – Rekonir Tema II: Маша Јевтић и Емина Миленковић a. Čarls Havijer Tomas – Aritmometar b. Žozef Mari Žakar – Razboj za tkanje c. Čarls Bebidž – Diferencna mašina d. Čarls Bebidž – Analitička mašina e. Ada Bajron Tema III: Вуk Миљојковић и Сара Павловић a. Herman Holerit – IBM b. Vanevr Buš c. Konrad Cuze – Z1, Z2, Z3, Z4 d. Alan Tjuring Tema IV: Ана Радмановац и Соња Рилак a. Hauard Ajdken – Harvard Mark b. Džon J. Atanasov, Kligord Beri – ABC c. ENIAC d. EDVAC, Džon fon Nojman e. UNIVAC 1 – Mokli i Ekert Tema V: Василије Судимац и Милош Џодић a. Prva, druga, treća i četvrta generacija b. Superračunari c. Personalni računari - Презентација (рачунајући насловни и завршни слајд) мора имати најмање 15, а највише 30 слајдова, меморијске величине највише до 10 MB - Немојте стављати анимације за прелаз између слајдова које дуго трају - Не пишити превише текста, потрудите се да буде само по цртицама уз слике онога о чему пишете – више информација морате да имате у својој глави (у својој радној меморији) и те информације ћете вербално презентовати када будете представљали свој рад Сегмент 3 Користећи активне методе учења као што је учење путем открића и хеуристичко учење одн. учење истраживањем упишите у доње поље за сваку групу апликативног софтвера (14 група које су дате у лекцији Software) најмање по једног изразитог представника програма који се плаћа (у власништву произвођача) и програма који се не плаћа (open - source ili free software): 08/10/2019 |