Бројевни системи

Бројевни системи

Поштовани ученици,

 

Кликните на линк:

http://www.srednjaskolabrus.edu.rs/pdf77356/01brojevni_sistemi77356.pdf


Сегмент 2

    Овај сегмент радите у паровима. Користећи активне методе учења као што је учење путем открића и хеуристичко учење одн. учење истраживањем обрадите задату тему у облику PowerPoint презентације, снимљени фајл изаберите преко доњег дугмета Choose File и пошаљите.
    Један пар ученика заједно ради, шаље и касније презентује тему. Теме су следеће:

    Tema I : Никола Антић и Филип Видојевић
    a. Abakus, kipu
    b. Vilhelm Šikard – mašina za računanje
    c. Blez Paskal – Paskalina
    d. Gotfrid Vilhelm fon Lajbnic – Rekonir

    Tema II: Маша Јевтић и Емина Миленковић
    a. Čarls Havijer Tomas – Aritmometar
    b. Žozef Mari Žakar – Razboj za tkanje
    c. Čarls Bebidž – Diferencna mašina
    d. Čarls Bebidž – Analitička mašina
    e. Ada Bajron

    Tema III: Вуk Миљојковић и Сара Павловић
    a. Herman Holerit – IBM
    b. Vanevr Buš
    c. Konrad Cuze – Z1, Z2, Z3, Z4
    d. Alan Tjuring

    Tema IV: Ана Радмановац и Соња Рилак
    a. Hauard Ajdken – Harvard Mark
    b. Džon J. Atanasov, Kligord Beri – ABC
    c. ENIAC
    d. EDVAC, Džon fon Nojman
    e. UNIVAC 1 – Mokli i Ekert

    Tema V: Василије Судимац и Милош Џодић
    a. Prva, druga, treća i četvrta generacija
    b. Superračunari
    c. Personalni računari

    - Презентација (рачунајући насловни и завршни слајд) мора имати најмање 15, а највише 30 слајдова, меморијске величине највише до 10 MB
    - Немојте стављати анимације за прелаз између слајдова које дуго трају
    - Не пишити превише текста, потрудите се да буде само по цртицама уз слике онога о чему пишете – више информација морате да имате у својој глави (у својој радној меморији) и те информације ћете вербално презентовати када будете представљали свој рад


     

    Сегмент 3

      Користећи активне методе учења као што је учење путем открића и хеуристичко учење одн. учење истраживањем упишите у доње поље за сваку групу апликативног софтвера (14 група које су дате у лекцији Software) најмање по једног изразитог представника програма који се плаћа (у власништву произвођача) и програма који се не плаћа (open - source ili free software):